Estratègia de disseny de la web: tres qüestions bàsiques per a un lloc web d’èxit

Estratègia de disseny de la web: tres qüestions bàsiques per a un lloc web d'èxit

Estratègia de disseny de la web: tres qüestions bàsiques. Avui dia qualsevol pot crear un lloc web, però no tothom sap com fer un web d'èxit. Una estratègia de disseny de la web ben pensada és un pas important, però sovint oblidat.


Aquestes tres preguntes bàsiques d'estratègia de disseny web, ajuden a crear un lloc web d'èxit, abans que el comenci a construir.

Estratègia de disseny de la web:

Tres qüestions bàsiques per a un lloc web d'èxit


Estratègia de disseny de la web

Com estar segur que el seu lloc web tindrà èxit? Pensi en les següents tres preguntes bàsiques de disseny web, abans de començar. Això li estalviarà un munt de molèsties després!

1: 1: Per què vol
construir un lloc web?

En primer lloc, cal que es faci aquesta pregunta. Per què voleu crear un lloc web? Per què desitja invertir el seu temps, energia i diners en un projecte d'aquest tipus? Per obtenir metes com ara benefici econòmic, reconeixement o fama.

Un lloc web és una inversió, un web d'èxit és un projecte a llarg termini que consisteix a fer les eleccions correctes una i altre vegada. Internet està evolucionant constantment. Per mantenir-se al corrent dels últims desenvolupaments en disseny web, ha d'evolucionar vostè mateix.

No es tracta només de construir un lloc web (gratuït) i després no preocupar-se més. Lamentablement, Internet està ple d'exemples. Llocs web, botigues en línia i blocs, poques vegades actualitzats després d'un període intensiu inicial.

No es tracta solament d'una pèrdua de temps, diners i energia. També és un perill! Els llocs mal mantinguts atrauen els delinqüents cibernètics. Aquests llocs web no disposen de les proteccions adequades i actualitzades i per tant són fàcils de piratejar.

Claus del lloc web:

  • motiu: Quina és la raó principal del seu nou lloc web?
  • paraules clau: Enumeri 5 paraules clau que identifiquin el seu lloc web i per què.
  • resultats: Què espera obtenir del seu lloc web i per què?

2: QUIN és el propòsit del seu lloc web?

En segon lloc, pregunteu-vos: Quin és el propòsit del lloc web? Què espera aconseguir a curt i llarg termini amb el seu lloc web? Què és exactament el que vol mostrar als seus visitants web?

Descrigui exactament el que vol que vegin els seus visitants a la web. Això assegura que el seu lloc web és el més concret i clar possible. Recordi que molts petits passos junts donen un gran pas endavant. Així que el seu objectiu principal es subdivideix en molts petits sub-objectius perquè els seus desitjos siguin viables.

Propòsit del lloc web:

  • Objectiu: Quin és el propòsit del lloc web?
    1. Entreteniment
    2. Educació
    3. Inspiració
    4. Oferta única
    5. Marca personal
  • Objectius principals i secundaris: Quin és l'objectiu principal?
    ¿I quins objectius secundaris pot obtenir d'això?
  • Resultat: Què vol aconseguir a curt i llarg termini amb el seu lloc web?
    1. Atraure nous clients
    2. Vendre productes
    3. Augmentar les vendes
    4. Enfortir la imatge de marca

3: DE QUI i PER A QUI
és el seu lloc web?

En tercer lloc, pregunteu-vos: A qui pertany el lloc web? Quina és la cultura dins de l'organització? Quina organització està darrere d'aquest lloc web? ¿Quina és la visió i missió d'aquesta organització? Per què? Quins productes o serveis proporciona? Quin és l'objectiu l'organització?

DE QUI:

Organització darrere del lloc web

  • Organització: A qui pertany aquest lloc? Com va començar? Quin aspecte té?
  • Objectius: Quins són els objectius de l'organització?
  • Visió i Missió: Quina és la visió (les idees) i la missió (objectiu) de l'organització?
  • Productes i Serveis: Quins productes o serveis ofereix aquesta organització?
  • B2B & B2C: Subministra a empreses o a particulars?
  • Àrea: En quina regió/país es centra la seva organització?

Cultura del Web

  • Cultura: Com és la cultura de la seva organització?
  • Segment de mercat: En quin segment de mercat està ubicada la seva organització?
  • USP: Com es distingeix de la competència?
  • Somni: Què aconsegueix aquesta organització en el primer any? ¿I en 5 anys? ¿I en 10 anys?
  • Creixement: Com creixerà la seva organització en els propers anys? (ingressos, empleats, producte o servei que ofereix?)

Però també: Per a qui és aquest lloc? Si la resposta a aquesta última pregunta és: "Tothom". Pensi-ho una altra vegada. En el seu lloc, enfoqui el seu públic objectiu amb informació, text, imatges i altres eines web. Per contra, si vostè opta per una audiència general, ningú se sent enfocat.

PER A QUI:

Objectiu de la Web

  • Audiència: Qui és el públic objectiu de l'organització?
    1. Edat
    2. Sexe
    3. Educació
    4. Coneixements
    5. Professió
  • Tasques: Què vol que els visitants facin al seu lloc web?
    1. Registrar-se
    2. Subscriure's al butlletí de notícies
    3. Comprar productes/serveis
  • Criteri: Quins criteris ha de complir un lloc per tenir èxit?

Aparença de la Web

  • Aparença: Què vol que transmeti el lloc web? ¿I què no?
  • Mirar i sentir: Què sent el visitant quan visita el lloc web?
  • Estructura: Com es veu l'estructura del seu lloc web? Quantes pàgines? Quines?
  • Elements: Quins components conté la seva pàgina web com a mínim?
    1. Calendari
    2. Contactes
    3. Notícies
    4. Registre de membres
    5. Albúm de fotos o vídeo
    6. Pàgina de contacte
  • Exemples del lloc web: Quins llocs web l’esmenten? Quins no? Per què? Donar exemples.

Més informació

  • En primer lloc, aquestes tres preguntes bàsiques.
  • A continuació, escolli una plataforma adequada per començar a construir el seu lloc web .
  • ¿Preguntas? Contacti amb el nostre Servei d'atenció al client.