Nou: Área de Cliente de ACTIVE 24

Nou Àrea de Client de ACTIVE 24. L'Àrea de Client de ACTIVE 24 és un complet i ordenat Tauler de control, des d'on l'usuari pot gestionar la totalitat de els serveis amb ACTIVE 24. En ell trobarà unificada tota la informació relativa a els serveis, comandes, pagaments i dades de client. Perquè pugui treballar amb facilitat i rapidesa.

Àrea de Client de ACTIVE 24

Pot iniciar sessió a l'Àrea de Client de ACTIVE 24 amb les dades d'accés (nom d'usuari = codi de client,i contrasenya).

Area de cliente ACTIVE 24

IMPORTANT: La major part dels nostres clients ja disposa d'accés al nou panell de control de ACTIVE 24. Les dades d'accés han estat enviades per correu electrònic a l'adreça e-mail de contacte. Encara no s'ha rebut cap correu electrònic amb les noves credencials d'inici de sessió? Hi pot haver diverses raons per a això:

  • El correu electrònic no està actualitzat: El correu electrònic ha estat enviat a una adreça de correu electrònic antiga que ja no utilitza.
  • El correu electrònic és a la carpeta de correu no desitjat: Revisi la seva carpeta de correu no desitjat. Pot ser que el correu electrònic accidentalment anés a parar a la seva carpeta de correu no desitjat.
  • Encara no s'ha migrat el seu compte: La migració no està completament acabada. Esperem completar la migració a finals d'abril.
  • Serveis encara no migrats: Vostè té les credencials d'inici de sessió, però encara no s'han migrat tots els serveis. Els serveis es transfereixen un per un. Pot ser que el seu nom de domini ja estigui migrat,però el seu lloc web encara no. Esperem completar la migració a finals d'abril.

L'Àrea de Client de ACTIVE 24 conté els següents apartats:

Serveis

En "Serveis" pot visualitzar, activar o canviar els seus serveis amb ACTIVE 24:

Servicios
  • Faci clic a Serveis: - Seleccioneu Visió general. Aquí pot veure els serveis actuals.

  • Faci clic al Servei en concret - Seleccioneu Visió general. Faci clic al nom de domini. En la informació de servei, disposa de la possibilitat d'activar o canviar els seus serveis.

    Configuracion-de-los-buzones-para-el-dominio

IMPORTANT: Abans de poder utilitzar els seus serveis, primer ha de activar-los. Això s'aplica, entre altres coses, per crear nova informació de FTP, canvi de contrasenya o configurar el correu electrònic.

    Ordres i pagaments

    A la secció "Ordres i pagaments"de l'Àrea de Client, es poden demanar i pagar els serveis de ACTIVE 24. Aquí també pot visualitzar, descarregar i imprimir la factura proforma i la factura legal amb IVA (en format PDF):Ordenes-y-Pagos

    • Faci clic a Ordres - El resum de l'ordre és una visió general dels serveis sol·licitats en ACTIVE 24.

    • Faci clic a "Pagaments". - El resum de pagaments li dóna una visió general de les seves factures pagades i pendents.

    IMPORTANT: Les dades de facturació es poden canviar a l'apartat Dades del Client. Per canviar el contacte de facturació, és a dir a qui va dirigida la factura proforma ha d'enviar una sol·licitud autoritzada des de l'Àrea de Client de ACTIVE 24.

    Sol·licituds

    A la secció "Sol·licituds", trobarà la llista de sol·licituds autoritzades, l'historial de sol·licituds, els canvis de client i un arxiu dels canvis realitzats. Des d'aquí també podrà finalitzar els seus serveis.
    Solicitudes

    • A l'apartat "Sol·licitud Autoritzada", pot fer les seves consultes i peticions al nostre departament d'atenció al client.

    • Solicitud_autorizada
    • A "Finalització de serveis" pot vostè mateix finalitzar els seus serveis amb nosaltres.

    • En el resum de "Històric de sol·licituds", es pot trobar la història de totes les seves sol·licituds en línia a l'Àrea de Client de ACTIVE 24.

    • A "Canvis de Clients", es pot canviar el propietari o allotjament de dominis web (client / pagador).

    • A "Arxiu de Canvis", Vostè trobi a l'historial de totes les sol·licituds de canvi.

    Dades de client

    A la secció "Dades de client", trobarà les seves actuals dades de client,, tal com estan emmagatzemades a la base de dades de clients de ACTIVE 24:

    • Dades d'accés de client de ACTIVE 24

    • Canviar Contrasenya

    • Editar Detalls de contacte

    • Editar Altes detalls

    • Activar o desactivar el Butlletí de notícies

    Faci servir l'enllaç "Editar" per fer canvis específics i faci clic a "Desar" per guardar els canvis.

    NOTA: ACTIVE 24, informa als seus clients per correu electrònic sobre facturació, serveis i canvis de serveis. La informació s'envia a l'adreça de correu electrònic de contacte, que s'introdueix en fer el registre de client. Asseguris que aquesta informació està sempre al dia.

    La meva configuració

    A "La meva configuració", Vostè pot editar la configuració del tauler de control:

    Mi-Configuración
    • Configuració l'Área de Cliente de ACTIVE 24

    • General

    • Paginació

    • Favorits

    • Històric d'accessos a l'Àrea de client

    Aquí té l'opció de canviar entre el modo senzill i el mode avançat del menú.

    • Utilitzant la manera "Senzill": disposarà només d'un limitat nombre d'opcions de l'Àrea de client.

    AVÍS: Recomanem un valor màxim de 30 elements per pàgina. Els llistats mes llargs poden alentir la càrrega de les pàgines.

    Aplicacions de ACTIVE 24

    A "Altres aplicacions de ACTIVE 24", vostè tindrà accés a les aplicacions addicionals de ACTIVE 24:

    Aplicaciones-de-ACTIVE 24
    • Mitjançant el "Administrador d'FTP", pot accedir al servidor de ACTIVE 24 mitjançant el protocol FTP. Li permet pujar nous arxius, crear directoris, canviar el nom als arxius existents, eliminar carpetes, i modificar els permisos per als directoris i els fitxers.

    • Mitjançant "WebMail", pot accedir a les bústies de correu electrònic, mitjançant una interfície web des del seu propi navegador. Pot utilitzar-lo per llegir i enviar missatges de correu electrònic des de qualsevol dispositiu connectat a Internet.

    • Mitjançant "MySQL", pot vostè gestionar bases de dades MySQL ("Linux"), amb una fàcil visualització del contingut de la base de dades, juntament amb l'edició i altres tasques, com ara canvis en l'estructura, creació i eliminació de taules.

    • Mitjançant "MSSQL", pot vostè gestionar bases de dades MS SQL ( "Windows"), amb una fàcil visualització del contingut de la base de dades, juntament amb l'edició i altres tasques, com ara canvis en l'estructura, creació i eliminació de taules.

    • Mitjançant "PGSQL", pot vostè gestionar bases de dades PG SQL ( "Linux & Windows"), amb una fàcil visualització del contingut de la base de dades, juntament amb l'edició i altres tasques, com ara canvis en l'estructura,creació i eliminació de taules.

    Mapa del lloc

    Per a una visió ràpida a l'Àrea de Client de ACTIVE 24, vagi al Mapa del lloc. Aquí hi trobarà enllaços directes a les seccions específiques del tauler de control.

    Mapa_del_sitio

    Mans a l'obra

    Ara que ja has vist les principals parts del Nova Àrea de Client de ACTIVE 24 , vostè pot posar-se les mans a l'obra amb total confiança.

    Més informació:

    Digui’ns la seva opinió

    Ens interessa saber el que vostè pensa de la nova Àrea de Client de ACTIVE 24. Què li sembla? Quines millores ha observat? Quina informació troba a faltar? Digui’ns la seva opinió a Facebook o Twitter

    .