Sistema de pagament d’ACTIVE 24

Nou sistema de pagament d'ACTIVE 24. ACTIVE 24 ha renovat el seu sistema de pagament per complet. Aquest article mostra com pagar els seus serveis a ACTIVE 24.





El Sistema de pagament d'ACTIVE 24 funciona de la següent manera:

Pago

Proforma- Sol·licitud de pagament

Vostè pot demanar nous serveis o renovar els seus actuals serveis a ACTIVE 24. Immediatament després de una nova comanda o de l'inici del procés de renovació rebrà un correu electrònic.

L'e-mail s'envia automàticament al correu electrònic que consta en els detalls de contacte de l'apartat "Dades de client" a l'Àrea de client. Trobarà la "factura proforma" a l'arxiu adjunt al correu electrònic. Es tracta d'una sol·licitud de pagament per als seus productes i serveis a ACTIVE 24.

Factura_Proforma

IMPORTANT: La factura proforma és un resum de l'ordre o ampliació dels seus productes i serveis en ACTIVE 24. La factura Proforma no és la factura oficial amb el desglossament de l'IVA. Pot pagar pels seus serveis només a través de la factura proforma - sol·licitud de pagament. Les factures legals amb el desglossament de l'IVA s'emeten un cop rebut el pagament. No proporcionem un altre document.

Pagament Online

Pagui online els seus serveis a ACTIVE 24. Un cop rebuda la Factura proforma, disposa de 10 dies per efectuar el pagament.

IMPORTANT: Pagui dins el termini. Això evitarà que els seus serveis siguin bloquejats i el seu domini es posi en quarantena.

ACTIVE 24 ofereix les següents opcions de pagament online:

  • Pagament en línia a través de l'enllaç de pagament a la factura proforma.
    Faci clic a l'enllaç de pagament a la factura proforma. Serà redirigit a la plataforma de pagament en línia de ACTIVE 24.

  • Per targeta de crèdit o dèbit a l'Àrea de client de ACTIVE 24. .
    Iniciï sessió a l'Àrea de client, vagi a l'apartat "Ordres i pagaments".Faci clic a "Pagaments". Faci clic a "Pagar". Serà redirigit a la plataforma de pagament en línia de ACTIVE 24.

IMPORTANT: Si vostè venia fent els seus pagaments mitjançant transferència bancària, tingui en compte que les transferències bancàries a las antigues dades Bancaries NO queden registrades en el sistema. En aquest cas, si us plau, poseu-vos en contacte amb el nostre servei d'atenció al client.

Activació del servei

Una vegada que ACTIVE 24 ha rebut el pagament, els seus productes i serveis seran activats o renovats. Pot comprovar l'estat dels seus serveis a l'Àrea de client:

A continuació, podrà veure el servei i el seu estat.

En el cas que el servei no aparegui, o necessiti ajuda per configurar-lo,si us plau, contacti amb el nostre servei d'atenció al client.

IMPORTANT: Els productes i serveis de ACTIVE 24 només estaran actius després d'efectuar el pagament.

Immediatament després del pagament, rebrà un correu electrònic. El correu electrònic s'envia automàticament a l'adreça e-mail de contacte que consta a l'Àrea de client. A l'arxiu adjunt al correu electrònic, trobarà la factura legal en format PDF.

La factura s'envia 15 dies després de l'enviament de la proforma i també la podrà descarregar des de l'Àrea de client:

Factura legal amb desglossament de l'IVA

Factura

Aquí també trobarà les proforma - sol·licituds de pagament i les factures definitives, també les podrà descarregar i imprimir.

Més informació:

Iniciar la sessió a l'Àrea de Client de ACTIVE 24.

Llegir les preguntes freqüents sobre facturació.

Contacti amb el nostre s servei d'atenció al client.